Pacientų sėkmės istorijos

Lauros istorija

Depresija sirgusi mergina jautriai atsiliepia apie patirtus depresijos epizodus ir pasakoja, kaip skaudžiai liga paveikė jos gyvenimą. Tiems, kurie kankinasi nuo depresijos, Laura patikina, kad kreipusis pagalbos – šviesa tunelio gale visgi atsiranda ir skatina nedelsti susigrąžinti gyvenimo spalvas bei kasdienius malonumus.

Dovydo istorija

Daugybę metų depresija sirgęs Dovydas pasakoja apie savo kelią ligos atpažinimo ir išgijimo link. Jis prisimena sunkias akimirkas ir gniuždančias mintis, kurios lydėjo jį sergant depresija. Nuo depresijos jau pasveikęs vaikinas pabrėžia, kad net vaikystėje nesijautė toks laimingas, kaip dabar ir skatina nieko nelaukiant kreiptis pagalbos.

Partneriai

Janssen logotipas
LSPŽGB logotipas
Vasaros ligoninė logotipas

Šaltiniai

  1. Lépine, J. P., & Briley, M. (2011). The increasing burden of depression. Neuropsychiatric disease and treatment, 7(Suppl 1), 3–7.
    https://doi.org/10.2147/NDT.S19617
  2. Word Health Organization. Gender and women‘s mental health:
    https://www.who.int/teams/mental-health-and-substance-use/gender-and-women-s-mental-health
  3. Al-Harbi K. S. (2012). Treatment-resistant depression: therapeutic trends, challenges, and future directions. Patient preference and adherence, 6, 369–388.
    https://doi.org/10.2147/PPA.S29716
  4. Anacker, C. (2018). New Insight Into the Mechanisms of Fast-Acting Antidepressants: What We Learn From Scopolamine. Biological psychiatry, 83(1), e5-e7.
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6241293/#!po=12.5000
  5. Rizvi SJ, et al. Can J Psychiatry 2014; 59: 349-357
    https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/070674371405900702
  6. European Medicines Agency. Guideline on clinical investigation of medicinal products in the treatment of depression. May 2013
    https://www.ema.europa.eu/en/documents/scientific-guideline/guideline-clinical-investigation-medicinal-products-treatment-depression_en.pdf

Naudodamiesi šia svetaine, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu analizės, reklamos ir personalizuoto turinio tikslais. Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite čia.